woensdag 22 april 2009

Stilte voor de Storm...euh Peanut!

Een dagboek bijhouden over het wel en wee tijdens de zwangerschap was zo'n mooi doel, maar helaas alleen niet echt uit de verf gekomen. Omdat ik de komst van de kleine zie als een reis door een nieuwe, wonderbaarlijke wereld, heb ik besloten het op een andere manier aan te pakken: Bloggen. Zeg maar dagboek 2.0 zoals dat populair genoemd kan worden.

Zoals de meeste van jullie weten heeft onze toekomstige zoon de werktitel Peanut gekregen. Peanut was gepland half mei het levenslicht te gaan zien. Ik zeg "was," want zoals Gemma al weken voelt en de verloskundige deze week constateerde: de buik is vol! De conclusie van de verloskundige was dan ook dat de verwachting is dat Peanut wel eens eerder zou kunnen komen en wel vanaf week 38. Voor de meetellers: da's volgende week inderdaad!

Gelukkig zijn de fysieke voorbereidingen wel zo'n beetje klaar. Een paar laatste dingetjes nog, maar dat kan ook nog wel tussen de weeën door ;-) .





1 opmerking:

  1. Acabo de abrir el blog y me ha encantado, aunque no puedo abrir el blogarchief.
    Me gusta mucho la foto de mi hija!

    BeantwoordenVerwijderen