maandag 22 juni 2009

Vaderdag

Afgelopen zondag was er een symbolisch moment: mijn eerste Vaderdag als vader. Vooruitkijkend naar dit historische moment keek in terug op mijn "carrière" als zoon en dus als gever van goed bedoelde rommel om mijn dankbaarheid te tonen aan en voor mijn vader. Ik liet wat van de geschenken van toen in mijn hoofd de revue passeren. Talloze tekeningen, zelf gekleide asbakken etc. Ik kan wel zeggen dat de verwachtingen hooggespannen waren voor wat betreft Dante mij zou voorschotelen...

Een bittere teleurstelling, geen tekening, geen asbak, nog geen woord kon er af! Ondankbaar hè? Gelukkig heeft Dante een bijzonder lieve, geweldige, prachtige en attente moeder die (nu al) de tekortkomingen van haar zoon weet te ondervangen ;-).

Getooid in een prachtig "I love Papa Juri" t-shirt werd meneer (in een schone luier) als cadeautje gepresenteerd! Daarnaast nog een aantal leuke, lekkere, (hele) lieve presentjes gekregen. Al met al een heerlijke dag, zeker voor herhaling vatbaar :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten